ما دو تن مغرور.. هر دو از هم دور..
عشق من
عشق من
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید

پيوندها
مرجع تراوین اسپید
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو









ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 3
بازدید کل : 293
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
mohammad

آرشيو وبلاگ
تير 1392


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 24 تير 1392برچسب:, :: 17:33 :: نويسنده : mohammad

تو دوباره من را با تنهایی خودم آشنا کردی !

 

 همیشه چنین بوده و خواهد بود

 

 تو تا قیامت لبان خود را در سکوت و آرامش دفن کرده ای 

 

 آن ها از تو آموخته اند که همیشه در برابر من سکون کنند و مرا در این

 

 احساس مشترک تنها گذارند ..

 

من میجـــــــــــــــــــنگم..

 من در برابر عشق تو میجنگم..

 

من میتوانم آرامش را به تو بیاموزم اگر تو بمانی.. ..

 

و میتوانم آرامش را بسوزانم اگر تو بخواهی..

 

.!مـــن درد مــــــــی کــشــم ؛تــــو امــــا …. چشم هـــــایت را ببنـــــــد !

سخت است بـدانـــــم می بینی ، و بی خیــــــــــالی … !...

 

آری ! ما دو تن مغرور هر دو از هم دور..



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: